Monday, April 18, 2016

Wanita Mana Yang Tak Mahu Cantik

"....wangi-wangian adalah salah satu kod rahsia bangsa misteri ini, jika kita ingin mengenali bangsa, kita perlu tahu apakah signifikannya perlambangan bunga dan wangi-wangian kepada bangsa Melayu. Bangsa misteri ini telah sekian lama menghasilkan wangi-wangian untuk tujuan perubatan dan kecantikan dan awet muda. Bangsa misteri selain menggunakan bunga-bungaan, sering juga menggunakan rempah-rempah untuk mewangikan, siapakah bangsa misteri ini........"
Ramai Wanita inginkan wajah yang sempurna baik yang muda mahupun sudah berumur kerana fitrah wanita yang sukakan kecantikan. Lalu pelbagai cara dan petua digunakan sejak zaman berzaman. Alam melayu memang dahulunya amat popular dengan ilmu 'penjagaan' diri kerana bangsa ini pernah terkenal dengan jolokan bangsa yang lemah lembut, ayu, cantik dan pelbagai lagi kata-kata yang melambang keanggunan seorang insan bernama WANITA.

Zaman moden ini pula, kita dilambakkan dengan pelbagai cara dan juga pelbagai produk kecantikan yang menjanjikan hasil yang sempurna dalam masa yang cepat. Namun adakah produk anda benar2 tulen dan menjanjikan apa yang 'dijanjikan'?

Permulaan Bicara
Sementara penulis dapat menulis lebih lanjut mengenai kecantikan di alam wanita semenjak zaman berzaman dan apakah cara-cara mahupun produk-produk yang disarankan oleh penulis, anda boleh hubungi rakan penulis yang berpengalaman di dalam bidang kecantikan dan telah cuba pelbagai produk2 tempatan..

0195555213 Pn Yati

Sekian, Wassalam...

No comments:

Post a Comment