Monday, May 1, 2017

Hubungan Kelamin Gagal Tanpa Adanya…

Untuk menjamin hubungan intim suami isteri, anda perlu ada ‘keinginan’ atau dikenali sebagai ‘LIBIDO’. Masih ramai yang belum mengetahui tentang libido ini dan apakah fungsi Libido di dalam menjayakan hubungan intim anda.

 Libido adalah perangsang nafsu syahwat, ia mendorong keinginan seseorang untuk melakukan hubungan intim dengan pasangan anda. Secara umum, nafsu syahwat dipengaruhi oleh tiga faktor-faktor utama iaitu biologi, psikologi dan sosial... 

Faktor Biologi: hormon seks dan neurotransmitter berkaitan tindak balas testosteron dan dopamin mengawal nafsu. Faktor sosial: seperti kerja, keluarga dan hubungan sesama manusia. Faktor psikologi dalaman: seperti personaliti dan tekanan emosi boleh menjejaskan libido. Nafsu syahwat juga boleh dipengaruhi oleh perubatan, ubat-ubatan, isu-isu gaya hidup dan hubungan, dan faktor umur. Seseorang yang mempunyai dorongan nafsu yang tiba-tiba meningkat mungkin mengalami hypersexuality, manakala keadaan sebaliknya dipanggil hyposexuality.


Ada orang yang mempunyai keinginan, tetapi tidak mempunyai peluang untuk melunaskan keinginan itu di atas sebab-sebab peribadi seperti kurang mampu untuk berkahwin lantas menahan diri daripada bertindak ke atas keinginan. Sebaliknya, ada orang boleh melakukan aktiviti seksual tanpa adanya keinginan. Pelbagai faktor yang mempengaruhi nafsu syahwat manusia termasuk tekanan, penyakit, kehamilan, dan lain-lain.

Kehilangan keinginan syahwat boleh berlaku kepada anda dan juga pasangan anda, jika berterusan dan tidak dapat diselesaikan, ia boleh menyebabkan masalah di dalam hubungan seharian.

Seseorang boleh murung jika hubungan mereka tidak dibaja dengan aktiviti syahwat dan keadaan menjadi lebih teruk jika mereka mempunyai pasangan yang berkeinginan tetapi tidak cukup bernafsu untuk menunaikannya kerana kekurangan Libido.

Apakah cara atau pengambilan makanan untuk menambah LIBIDO? Kita jumpa di dalam entry yang aklan datang,

Kepada yang mengalami masalah kekurangan libido/ nafsu syahwat (lack of drive energy) boleh hubungi/whatsapp rakan kita seperti berikut untuk mendapatkan produk semulajadi yang paling selamat menyelesaikan masalah kekurangan LIBIDO seperti dibincangkan di atas.

0192695213 (Damo Maxxx Authorised Dealer)


Sekian,
Admin

No comments:

Post a Comment